პროექტი
აქტივობები:ინფორმაციის მოძიება, ინფორმაციის დახარისხება, კვლევა-ძიება, ანალიზი, ინტერვიუს წარმართვა, ფოტო მასალის შეგროვება, პრეზენტაცია.
მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლეები საკუთარი ხელით შექმნიან დასურათებულ ბროშურებს, რისი საშუალებითაც მკითხველს შესთავაზებენ სრულ ინფორმაციას შოკოლადის შესახებ. აქციის სახით ბროშურები დარიგდება როგორც სკოლაში ასევე მის მიმდებარე ტერიტორიაზე.
სამუშაო ენა:ქართული
რა ცოდნას ფლობენ წინასწარ:ჯგუფებში მუშობის სტრუქტურას, ინფორმაციის მოძიებას.
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:პროექტის თემა-შოკოლადი
პროექტის მოკლე აღწერა:შოკოლადის პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მოძიეაბა და მისი განხილვა ტიპებისა და მდგრადობის მიხედვით.
ჯგუფური:
მოსწავლეთა ასაკი:16-17 წელი
ვადები, ხანგრძლივობა:4კვირა
რა სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსია საჭირო:კომპიუტერი, საწერ-კალმები,თაბახის ფურცლები, ინტერნეტ გვერდები, powertpoint-ის საპრეზენტაციო პროგრამა,პროექტორი, პრინტერი,ფოტო-კამერა
პროექტის მოკლე აღწერა:შოკოლადის პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მოძიეაბა და მისი განხილვა ტიპებისა და მდგრადობის მიხედვით.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ შოკოლადის წარმოშობის ისტორიას,მოგვითხრობენ მისი სამშობლოს შესახებ. მსოფლიოს მაშტაბით მისი გავრცელების არეალს. დააჯგუფებენ მას ტიპებისა და მდგრადობის ნაირსახეობის მიხედვით. მოიპოვებენ ინფორმაციას მის სარგებლობასა და მავნებლლობაზე, გაესაუბრებიან ექიმ-დიეტოლოგს. შექმნიან გამოკითხულთა სტატისტიკიდან გამომდინარე რეიტინგის რუკებს, ეწვევიან შოკოლადის საწარმო,,ბარამბოს" და საკუთარი თვალით იხილავენ მის წარმოების ეტაპებს.
შეფასება:
ინდივიდუალური:
შეფასება:
ინდივიდუალური:
- ინფორმაციის მოძიება დახარისხება
- მნიშვნელოვანის გამიყოფა
- ,,ესსე"-ს შექმნა
- მასალის საინტერესო ფორმით პრეზენტაცია
ჯგუფური:
- ორგანიზებულობა
- მრავალფერივანი ისტ-ის გამოყენება პრეზენტაციისას
- სამუშაოს განაწილება
- სქემების შექმნა
- ბროშურების შექმნა
ვადები, ხანგრძლივობა:4კვირა
რა სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსია საჭირო:კომპიუტერი, საწერ-კალმები,თაბახის ფურცლები, ინტერნეტ გვერდები, powertpoint-ის საპრეზენტაციო პროგრამა,პროექტორი, პრინტერი,ფოტო-კამერა
აქტივობები:ინფორმაციის მოძიება, ინფორმაციის დახარისხება, კვლევა-ძიება, ანალიზი, ინტერვიუს წარმართვა, ფოტო მასალის შეგროვება, პრეზენტაცია.
მოსალოდნელი შედეგები:მოსწავლეები საკუთარი ხელით შექმნიან დასურათებულ ბროშურებს, რისი საშუალებითაც მკითხველს შესთავაზებენ სრულ ინფორმაციას შოკოლადის შესახებ. აქციის სახით ბროშურები დარიგდება როგორც სკოლაში ასევე მის მიმდებარე ტერიტორიაზე.
სამუშაო ენა:ქართული
რა ცოდნას ფლობენ წინასწარ:ჯგუფებში მუშობის სტრუქტურას, ინფორმაციის მოძიებას.
- გ) ტექნიკისა და სხვადასხვა გამოგონებების საკუთარ შეხედულებებით გამოყენება,ინფორმაციის მოძიება და გააზრება.
- ვ) განიახლოს საკუთარი ინტერესები,ეცადოს ჩამოიყალიბოს ახალი უნარები.
- ზ) ურთიერთობა სხვადასხვა ადამიანებთან, საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბება.
გეოგრაფია-გეოგრაფიული მდებარეობის ორიენტირებისთვის
ისტორია-ისტორიული ეპოქების აღქმისთვის
No comments:
Post a Comment